News & Events

150 Jaar Tram Campagne Brussel

POSTED: 23-04-2019

Johan Moorman heeft het beeld gemaakt voor de campagne waarmee 150 jaar tram wordt gevierd in Brussel. Joost van Schaik heeft op basis daarvan een aantal animaties gemaakt voor online en bioscoop.

Opdrachtgever: Mortierbrigade, Brussel.

>>

Welcome to AAA: Johan Moorman🎊

POSTED: 15-04-2019

The spatial worlds of Johan Moorman are reminiscent of classic arcade games, the works of graphic artist Escher, and old Lego catalogues. Moorman's graphics and murals are undeniably Anti-Design, yet elegant in color, lines and design language.

Take a look at his work and check him out yourself...

>>

José Luis Garcia illustreert kinderboek Smaakspoken

POSTED: 28-03-2019

Redacteur Jolijn Swager: "Ik was meteen enthousiast over dit originele, ontroerende verhaal van Daan en de prachtige illustraties van José. Beide makers in hun element: dat spat er vanaf!".

Smaakspoken neemt je mee op ontdekkingstocht door de kleurrijke wereld van smaken. Het leert kinderen waarom we iets lekker of vies vinden en waarom het spannend is om nieuwe dingen te proeven. Het boek is van de hand van Daan Faber en wordt uitgegeven door Volt. Verschijnt in de loop van 2020.

>>

Runners-up awards voor Illubelle

POSTED: 28-02-2019

Wow! 2 Nieuwe awards van de Creative Quarterly Nr. 55 voor Illubelle. 

That's really great, congratulations!

>>

Seasons Greetings!

POSTED: 20-12-2018

Illubelle heeft ons dit jaar verrast met dit kerstgroet ontwerp. Super ;)

Voor iedereen die dit leest: hele gezellige kerstdagen en een geweldig nieuw jaar gewenst.

>>

Kerst in de Brusselse Metro

POSTED: 14-12-2018

Illubelle (Julia Kerschbaumer) heeft deze kerstcampagne van de Brusselse Metro gemaakt in opdracht van Mortierbrigade in Brussel.

>>

Sneak Preview!

POSTED: 14-12-2018

Binnenkort een uitgebreide presentatie op deze site, maar nu alvast het goede nieuws dat de spaanse illustrator Sr.Reny, a.k.a. Javier Ramirez, zich heeft aangesloten bij ons agentschap. 

>>

Feest met Heineken Festive

POSTED: 10-12-2018

JeRoen Murre heeft voor VBAT mogen werken aan een spetterend, flitsend en knetterend beeld voor Heineken. Proost!

>>

Nike by Hedof

POSTED: 17-10-2018

A dream come true for Hedof. Voor Nikes' nieuwe Kyrie4 heeft Rick de 70's, 80's en 90's opnieuw tot leven laten komen in 3 karakteristieke designs. 

>>

Winner Packaging Award Private Label

POSTED: 17-03-2017

Gefeliciteeerd Maarten Rijnen voor dBOD meewerkte aan de Albert Heijn Perla koffie verpakking die de NL Packaging Awards heeft gewonnen in de categorie Private Label.

>>

Follow us